Más Világ

2012.04.23. 23:16


Álmos meleg, őszbe hajlik a nyár

Fehér öltöny kék felöltőt vár
Mit ér a könyv képek nélkül?
Képzeld oda, ami készül

Szállok el messze, képzetem hátán
Mit el se hinnék, az vár ma rám
Előkerült mellényből az óra
Szerencsére, mielőtt elkésett volna


Könyvet írok egyszer erről
Az ember ha egyszer felnő.
Nagy leszek, de nem nagyobb
Mint akkor voltam, s most vagyok

Felfelé volt ott, itt feje tetején
Áll a világ - így jöttek a kártyák
Sorban, ász után pár - flush, király
Fejem Kapom, nem tudom: Magam ki vagyok?


Megihatom-e ezt a tégelyt,
Ha nincs ráírva az, hogy méreg?
Kicsi az ajtó, kisebb a lány
A sütemény gyógyítja a változást?

Egy éjszaka alatt fordult meg
Egy egész világ körülöttem
Megvolt-e már a hat ma,
Lehetetlen, bizonytalan


Pörgő képek, esztelen játék
Most tükörbe is hiába állnék
Biztos talaj, szédítő látkép
Homályos képek, orromig se látnék

Székre állok - kisebb leszek
Leugrok - s nagyként ébredek fel
Nem értem már, s nem is látom,
Mi a valóság és mi hát az álom?


Könyvet írok egyszer erről
Az ember pillanatok alatt felnő.
Nagy leszek, de nem nagyobb
Mint akkor voltam, s most vagyok

Egy csésze tea, az utolsó már
Betellet hát végleg a pohár
Pedig meg még egyet sem ittam
Jó éjszakát - későre jár, vár már az ágy.

(2011. 11. 15.)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása