Szeretetkoldus

2012.04.05. 17:36

Ágyadban fekszem, de nem azért,
Mert lustálkodnék,vagy aludnék.
Kicsit csak hozzád bújnék
Én, aki koldusbottal jár.

Két hontlan útja keresztezte
Egymást, szemük tűzben égett,
S a megváltást fedezték fel
A mély tengerében.
 
Szegény vagy, mint a templom egere
Nadrágod a moly belepte,
De én még nálad is szegényebb,
Én, ki koldusbottal jár.
 
Azt mondod, neked mindegy,
Mert velem lehetsz
Elhallgatod, hogy ennél
Több is kellene Neked
 
Mert tudod én ki vagyok,
S bár én is tudom, Neked
Mi óhajod, mégis kettőnk közül
Én vagyok az, ki koldusbottal jár.

(2012. 02. 07.)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása