Mélyvörös Delírium

2012.03.04. 16:21

Ma megvágtam magam

 
Tükörben néztem a metsző pengét
Amint kecsesen futott nyakam mentén
Szép, vöröslő ívet hagyva maga után
Foltokban szórta padlóra sötét nyomát
 
Néztem a csordogáló patakot, s
Ujjbegyemhez tapadott cseppeket
Ajkaimhoz emeltem, édesen
Nyalva meg a pirosló életet
 
 
Csak egy kortyot! - Esengtem
 
 
S imám meghallgatásra talált
Tele lett vele a feneketlen tál
Ahogy szórta undok magvát
A keserű Halál
 
"Bor ez, bor! Istenek bora
Lelkendezett elmém foglya
Bukéja jó, de fénye tompa
Kissé sötét, fuss torkomba"
 
 -
 
Tört üdvbe lelkem, a gyötört
Szememben vörös árny fénye
Tündökölt révület vörös lángja
Égette vágyam, jussára várva
 
 
Mohón folyt le az isteni bor
Egészen le, lelkemig hatolt
Az édes nedű, a mélyvörös vér
Varázsolt el a hűvös Cabernet
 
A kádba kapaszkodtam, részeg
Fejem zsonott, mint méhkas 
Fülem zúgott - vagy csak a
Meleg szoba forgott velem
 
Kelyhem újra merítettem, s
Nem számított már, hol a határ
Bort ide, bort! - zsongott a kaptár
S kesergve zengte dalát
A mennyei khoár

(2012. 02. 09.)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása