Harci Dög

2012.06.25. 06:29

Sajnálom azokat, kiknek okoztam
Fájdalmas perceket s azokat is,
Kik általam lettek naggyá

Átkozott faj mind a kettő

Állat vagyok, ráadásul oly galád,
Mely nem haraggal öl: Bűnbánat
Viszi el mind ellenem

S nem átall kioltani lángot sunyi,
Kecses széllel, elillanni ferde,
Szürke képpel oda, hol nem bántották;

S még nem bántott.

Vért nem ontott, szennyében nem állott
Neve legyen áldott, ki engem még nem látott
Ki ne hallotta fekete nevem, Áldott legyen az.

De hiszen csak azért ölök én,
Azért ontok ártatlan életet,
Mert én magam is haldoklom.

(2012. 06. 24.)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása